2 Ekim 2008 Perşembe

Ben Gittikten Sonra




Ben Gittikten Sonra


Merak ediyorum, ben gittikten sonra ne degisti hayatinda

Istedigin gibi mi gecti zaman,

Hic sanmam

Belki, birkac kisinin gonlu oldu ama..

Ya sen, sen neler hissettin

O, cehennem gibi ayriligi, kac gunde hazmettin

Acilarin hafifledi belki o gunlerden sonra ama

Eskisi kadar da gulemedin degil mi

Bir sure sahte kahkahalar dolasti sahte yuzunde

Soyle, kaybettigin kadar degerli olan ne kazandin

Ne degisti ki benden sonra

Ben gittikten sonra, iki uc yil daha yaslandin, hepsi bu

Benim senden sonra fazla hikayem olmadi

Tamamiyla unutamadim seni

Hem bilirsin, nostaljik tarafim da vardir

Mevcut sevdalar guldurmedigi zaman yuzumu

Hic cekinmeden anilara siginiyorum

Resimler, mektuplar, belgelenmis huzunler iste

Hem ben o zamanki acilari, simdiki sevismelerden daha anlamli buluyorum

Bildigin gibi asiligim devam etmekte

Ve bu duzene israrla uymuyorum

Eskisi kadar kizmiyorum sana,

Oysa sen, binbir zorlukla hayata gecirdigimiz bu sevdayi sirtindan bicakladin

Benden once hayallerim kanadi

Ve, o gunden sonra yuzumde hic silinmeyecek bir sitem kaldi

Ayrildiktan sonra da aleyhime calistin hep

Baska yuzlerle sohbet ederken,

Kim bilir kac kez seninle birlikte yakalandim

O kadar alismisti ki gozlerim yuzune

Kim bilir kac kisiye adinla seslendim

Kim bilir kac kalp kirdim senin yuzunden

Biliyor musun

Yazmaya basladim senden sonra

Senin bundan bile haberin yok

Boylesi daha guzel

Bilme neler yaptigimi, nerde yasadigimi

Bilme

Sana kizgin degilim artik

Tum gunahlarinin cezasini cekeceksin

Ne yalannlarina, ne de umitli gunlerimin uzerine doktugun ihanet kirintilarina

Inan, aldirmiyorum, onemsemiyorum, o kapidan ciktigim gunden beri

Ah bir de seni iyi hatirlayabilseydim

Cirkinliklerin icine o doyumsuz hatiralari da ekleyip oyle bitti

Cocukluk fotografindaki guzel yuzunun disinda

Beni etkileyen bir kalintin yok artik

Seni hic ozlemedim

Ve seni hicbir zaman affetmeyecegim

O gunden sonra aglamadim bir daha

Aslinda diger taraftan sana cok sey borcluyum

Yaptigin her kahpelik kilavuzum oldu

Daha dikkatli davranmaya basladim

Daha saglam adim attim

Guluslere kanmadim

Sana sundugum sayisiz sansi kimseye tanimadim ve tanimayacagim da

Yalan sezdigim yerde nokta koydum her seruvene

Bagislamadim, seni defalarca bagisladigim gibi

Hani derler ya, dunya kucuk

Oldu da biryerde karsilastik,

Ne yapacaksin,

Piskinlik edip yine suratima bakabilecek misin

Yoksa, yere mi carpacak bakislarin

Ellerinle mi kapatacaksin yuzunu, merak ediyorum

Yada, kendini inanmadigin halde temize mi cikaracaksin

Bu satirlara rastladiginda yada biryerlerde duydugunda

Bir gun baba olacaksin

Insallah oglun olur

Bir kizin olursa eger,

En cok bu satirlari yazan uzulecek,

Buyuk ihtimal yine arka teker, on tekeri takip edecek.



alıntı..

Hiç yorum yok: