29 Ağustos 2008 Cuma

Aklımdan Çıkmayacak



Aklimdan Cikmayacak

Gece yarilip ortasindan
ay duserken denize
Dun gece seni dusundum yine
ayrildigimiz gunu beni terk edisini
Gozlerim dolu, dolu seyrettim gidisini
Her gun olmektense
gitmeliyim buradan
Opusunu gulusunu silmeliyim kafamdan

Icim cok sIkildi deniz kiyisina indim
Pruva direklerini saydim gecen gemilerin
O gemilerden icinde olmak vardi birinin
Istanbul’a baksam disaridan
Balik atsam martilara livardan
Gezsem limanlari diyar, diyar
Altimda mavi atlastan bir carsaf puruzsuz
Gokyuzunde siyah saten bir gecelik
yildizlarla delik desIk
Ust guverteden seyretsem mehtabi
Hatta okyanusta denizyildizi olsam
Baliklarin gozunden gorsem Dunyayi

Bu gece de seni dusundum yine
Onumde sise yuregimde kelepce vardi
Kalamis ta her zaman ki yerde
biraktigin bosluga Dunya sigardi
Dalgalar vururken sahile yorgun ve islak
Ay koyda yikanirken cirilciplak
Yakamozlar sondururken fenerlerini
Bogmak istedim kadehimde yuzen gozlerini
Ayrildigimiz gece beni terk edisin
Ne yapsam aklimdan cikmayacak


yilmaz sayiner

Hiç yorum yok: