20 Temmuz 2008 Pazar

Tanrı Adıyla



TANRI ADIYLA..

Biliyorum kızacaksın ama,


Bu gecede sendeyim deli yar

Karalar çalmışım kendime

Hayat durmuş,ben durmuşum sen giderken..


Biliyorum kızacaksın ama,

Avucumda cam kırıkları

Yüreğime usulca kan damlıyor

Beyaza karalar çalmışım

Zamana baş kaldırsam da

Saat durmuş,gün doğmak bilmiyor

Deli sevdam yanıyor deli yar

Yüreğim hasret gönlüm sevdanda

Kara sevdan hala koynumda

Koca dünya boş,bedenim firarda

Gün kara ama kapkara..


Biliyorum kızacaksın ama,

Delirmişcesine , kudurmuşcasına yollar benim artık

Yüzüm buruşuk,saçım darmadağın

Şiirsizim,sensizim birde

Yapayalnızım..

Sekiz çizmiş ayaklarım

Aklım yine sana gitmiş

Karalar yazmışım kendime

Deli olmuşum serseri olmuşum

Anla deli yar,yine senden kalmışım..


Biliyorum kızacaksın ama,

Kara gözlerine haykırıyorum

İçtiğim her yudum suda

Her bir ekmek parçasında

Attığım adımın arasında

Açılan kapıda,beklediğim camın ardında

Kokunu koyduğum yastıkta

Yüreğime damlayan kanda

Kanayan yaralarımda

Ardından akan yaşta

Kızsan da sen vardın..


Sen kızsan da,

Seviştiğim karanın adıyla

Sana uzanan ölüm adıyla

Birde tanrı adıyla

Sevdim seni deli yar,sevdim seni..



Nurullah AYDIN

Hiç yorum yok: