20 Temmuz 2008 Pazar

Beleş Yaşam




BELEŞ YAŞAM...

Tut ki yolumu kaybetmişim,yolsuzum

Bedava gelmiş beleşe gidiyorum belki

Açım cebim delinmiş şarapsızım

Kalemim kırık kağıdım yok yağmursuzum

Olamaz mı beklide çıldırmışım..

Tut ki rüzgara kapılıp savrulmuşum

Toprağı koklamış cemre düşürmüşüm

Yağmura tükürmüş güneşe küfretmişim

Dirsek çürütmüş okumuş adam olamamışım

Dedim ya,

Bedava gelmiş beleşe gidiyorum belki..

Tut ki tutunamamışım hayata

Tanrılar sofrasına meze olmuşum

Şeytanları koynuma dost bilmişim

Duam yok kitabım yok sen yok

Yoklar arasında yok olmuşum,yokmuşum..

Tut ki sevmişim seni , sevişmişim

Rüzgara kapılıp bir daha yenilmişim

Soru yok cevap yok sen yok olmuşsun

Ardında yanmış yanında yanılmışım

Dedim ya,

Senle gelmiş sensiz gidiyorum belki

Kime ne ,

Bedava gelmiş beleşe gidiyorum belki...

Nurullah AYDIN

Hiç yorum yok: